kampány” címkéhez tartozó cikkek
Találatok száma: 4

Műanyagmentes kampány indul júliusban

2018. július 03.

A Plastic Free July – műanyagmentes július – nemzetközi mozgalomhoz csatlakozva a Felelős Gasztrohős Alapítvány a Humusz Szövetséggel és a Refillel közösen műanyagmentes életre buzdítja a lakosságot júliusban. A fő hangsúlyt a PET palackokra helyezik.

A szervezetek július 7-én szombaton indítják el a kampányt egy műanyagmentes piknikkel, ahol a háztartásokban megtalálható műanyagok teljes választékára kínálnak tartós, környezetbarát alternatívákat.

Teljes cikk

Dinnyekampányt indít az agrárkamara

2018. augusztus 13.

Hamarosan befejeződik a dinnyeszezon a termelő körzetekben, de Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből még augusztus végéig bőségesen érkezik gyümölcs. Mártonffy Béla, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) kertészeti osztályának elnöke a Magyar Hírlapnak elmondta: az idei szezonban körülbelül két héttel korábban érkezett a piacokra az igen jó minőségű görögdinnye.

Magyarországon öt nagyobb tájkörzetben termelnek dinnyét, ezekben különböző időszakokban érik meg a gyümölcs. Legkorábban Békés és Baranya megyében indul a dinnyeszüret, utána következik Tolna és Fejér, majd Heves megye és a Jászság, utolsóként pedig Szabolcs-Szatmár-Bereg megye – idézi Mártonffy Bélát a lap hétfői számában megjelent cikk.

Teljes cikk

Elkezdődött a Magyar Turisztikai Ügynökség új őszi belföldi kampánya

2018. október 07.

Új digitális platformmal indította el a Magyar Turisztikai Ügynökség az idei őszi, belföldi forgalomélénkítő kampányát. Okostelefonra térképalapú digitális felületet hoztak létre, amelyen helyzetjelző pontok jelölik a látnivalókat.

A kampányban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek Helló, ősz! néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat. A hellomagyarorszag.hu weboldalon az MTÜ okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett „pinek” jelölik a látnivalókat, élménylehetőségeket.

Képünk illusztráció (MTI-fotó: Mohai Balázs)

A kedden az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint a weboldal célja kettős: egyrészt utazási inspirációt nyújt azzal, hogy az MTÜ által ajánlott látnivalókat és azok rövid leírását tartalmazza térképszerűen megjelenítve, másrészt pedig ez az a felület, amelyen keresztül az új kampány interaktívvá válik és bevonja a közönséget, a magyar utazókat: ide tölthet fel bárki olyan belföldi látnivalót-élményt, amelyet ajánl másoknak is. A hellomagyarorszag.hu oldalon a térképen elérhető tartalmakon túl részletes információk találhatók a kulturális, természeti látnivalókról, a gasztronómiáról és a borkultúráról. A belföldi kampány új szlogenje: Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!

Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: szeretnék elérni, hogy minél többen mutassák meg, osszák meg kedvenc helyeiket. Magyarországon több olyan felfedezésre váró program, élmény, táj van, amiket érdemes minél több embernek megismernie, akár egynapos kiránduláson, egy hétvégi kikapcsolódás vagy egy hosszabb utazás alkalmával – tette hozzá.

Forrás: MTI

Teljes cikk

Az európai vizek és sörök jövője a tét

2018. október 13.

A WWF és partnerei által indított kampány célja, hogy az Európai Bizottság a felülvizsgálat során megtartsa a Víz Keretirányelvet (VKI), amely Európa vizeinek védelmét és állapotuk aktív javítását írja elő.

Vizeink állapota egyre romlik, és most veszélybe került a legfontosabb európai eszköz is, amely a vizek védelmét célozza – tájékoztatta a hirado.hu-t a WWF Magyarország. Az Európai Unió egyik fenntarthatóságot célzó szabályozása, a Víz Keretirányelv nemrégiben került célkeresztbe.

Teljes cikk