A kampányban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek Helló, ősz! néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat. A hellomagyarorszag.hu weboldalon az MTÜ okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett „pinek” jelölik a látnivalókat, élménylehetőségeket.
Képünk illusztráció (MTI-fotó: Mohai Balázs)
A kedden az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint a weboldal célja kettős: egyrészt utazási inspirációt nyújt azzal, hogy az MTÜ által ajánlott látnivalókat és azok rövid leírását tartalmazza térképszerűen megjelenítve, másrészt pedig ez az a felület, amelyen keresztül az új kampány interaktívvá válik és bevonja a közönséget, a magyar utazókat: ide tölthet fel bárki olyan belföldi látnivalót-élményt, amelyet ajánl másoknak is. A hellomagyarorszag.hu oldalon a térképen elérhető tartalmakon túl részletes információk találhatók a kulturális, természeti látnivalókról, a gasztronómiáról és a borkultúráról. A belföldi kampány új szlogenje: Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!
Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: szeretnék elérni, hogy minél többen mutassák meg, osszák meg kedvenc helyeiket. Magyarországon több olyan felfedezésre váró program, élmény, táj van, amiket érdemes minél több embernek megismernie, akár egynapos kiránduláson, egy hétvégi kikapcsolódás vagy egy hosszabb utazás alkalmával – tette hozzá.
Forrás: MTI
A háromnapos rendezvényen az állatkert kertészetének rózsa fajtabemutatójával, Magyarország vezető kertészeteinek rózsa kompozícióival, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ (NAIK) tematikus ismertetőivel, valamint virágkötészeti bemutatóval várják a növénybarátokat – közölte az intézmény.
Magyarországon ma már nincs természetes állapotban lévő tölgyerdő, pedig hajdanán a sík- és dombvidékeken az erdők könnyen elérhető, nagy értékű faanyagot biztosítottak, amelyet az emberiség úgy használt, hogy nem számolt a következményekkel – olvasható a közleményben.
Kasza Gyula, a hiavatl elnöki megbízott úgy véli, hogy a tudatos vásárlást és környezetvédelmi ismereteket gyerekkorban a legkönnyebb elsajátítani.